Serveis d'assessoria i consultoria per autònoms
En Accés Consultors creiem que el professional autònom necessita un servei ràpid, accessible i professional per estalviar temps i guanyar eficiència i seguretat en les seves gestions i tràmits. És per això que li recolzem i assessorem des de l’inici de l’activitat i en la seva activitat diària, a través de les àrees que a continuació detallem:
-
L’assessoria laboral en l’àmbit dels professionals autònoms no solament està pensada per als empleats que vostè contracti, sinó també per a situacions sobre salut laboral, jubilacions i pensions que siguin en un moment donat necessitats a cobrir pel nostre despatx. Accés Consultors ofereix un servei de gestió laboral basat en una plataforma virtual, guanyant agilitat, flexibilitat, rapidesa i eficiència en la gestió.
Podem oferir-li:
- Estudi, confecció i presentació de contractes de treball, adaptant cada contracte a la peculiaritat del professional i les seves necessitats, dins la normativa legal vigent.
- Altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social.
- Confecció de Nòmines.
- Confecció i presentació de liquidacions de Seguretat Social (TC1 y TC2).
- Confecció de de declaració d’IRPF mensual (model 111) i resum anual d’IRPF (model 190), i emissió de certificats de renda de treballadors.
- Resolució de consultes.
- Assessorament per a gestió de jubilació i/o invalidesa.
- Assessorament en baixa mèdica de les prestacions per malaltia, accident, maternitat o paternitat, que corresponguin tant davant el INSS com de la Mútua.
- Assistència i representació de l’autònom enfront de possibles Inspeccions de Treball i Seguretat Social.
-
La comptabilitat per a un professional autònom pot ser més que la base de l’impost i donar-li coneixement dels resultats del seu negoci.
Podem oferir-li:
- Gestió i assessorament comptable tant si està en mòduls com en estimació directa simplificada o normal.
- Registre de factures emeses i rebudes.
- Compte de resultats i balanços (si es considera oportú).
- Confecció i presentació de declaracions censals (altes, modificacions o cessament de les activitats) davant l’Agència Tributaria.
- Anàlisi de l’evolució dels ingressos, despeses i resultats.
- Legalització de llibres oficials.
- Informació permanent sobre qualsevol modificació que li afecti en matèria comptable.
-
Els professionals autònoms han de gestionar molt bé la seva fiscalitat atès que qualsevol error pot repercutir directament en la viabilitat del seu negoci.
Podem oferir-li:
- Confecció i presentació de declaracions d’impostos, resums anuals i declaracions informatives (IVA, IRPF).
- Càlcul de declaracions de la renda de les persones físiques.
- Confecció i presentació de declaracions censals (altes, modificacions o cessament de les activitats dels nostres clients) davant l’Agència Tributaria.
- Anàlisi i revisió de la informació rebuda per la correcta presentació de les declaracions tributàries.
- Orientació i assessorament en referència al tipus de tributació més adequada així com la conveniència de modificar la forma jurídica de la seva empresa.
- Escrits, procediments, gestió i representació davant l’Agència Tributària enfront d’Inspeccions o recursos d’Hisenda.
-
En Accés Cconsultors oferim als professionals una comunicació personalitzada i solució als problemes o consultes jurídiques que puguin sorgir-li.
Podem oferir-li:
- Assessorament i preparació de contractes per a lloguer, compra-venda o hipoteques.
- Assessorament i actuació enfront de desnonaments, impagaments o incompliments de contractes immobiliaris.
- Assistència en general a tot tipus de procediments judicials laborals, fiscals o mercantils.
- Defensa en peticions d’indemnitzacions de responsabilitat civil derivades d’accidents de treball o malaltia professional.
- Assessorament i assistència en herències i successions.
Comentaris
Encara no hi han comentaris.