Serveis d'assessoria i consultoria per empreses
-
Accés Consultors ofereix un servei de gestió laboral basat en una plataforma virtual, guanyant agilitat, flexibilitat, rapidesa i eficiència en la gestió.
Podem oferir-li:
- Estudi, confecció i presentació de contractes de treball.
- Altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social.
- Confecció de Nòmines i certificats d’empresa.
- Escrits de sancions i amonestació al treballador.
- Confecció i presentació de liquidacions a la Seguretat Social (TC1 i TC2).
- Confecció de de declaració IRPF mensual (model 111) i resum anual IRPF (model 190), i emissió de certificats de renda de treballadors.
- Resolució de consultes.
- Assistència i representació enfront de possibles Inspeccions de Treball i Seguretat Social.
- Actes de conciliació i representació en el Jutjat social.
- Estudis sobre organització del treball. Expedients de regulació d’ocupació (ERE), acomiadaments disciplinaris, sancions.
-
En Accés Consultors comptem amb un grup de professionals especialitzats en comptabilitat, tributació i direcció economico-financera, orientat, principalment a PIMES, la qual cosa ens permet resoldre qualsevol requeriment en matèria comptable.
Externalitzar aquestes activitats permet a les Empreses reduir els seus costos administratius i dedicar aquests recursos a optimitzar les àrees operatives claus.Podem oferir-li:
- Assessorament comptable integral.
- Desglossament per centre de costos, informes periòdics de situació i comparatives amb dades històriques.
- Registre de factures emeses i rebudes. Registre de tresoreria.
- Anàlisi comptable i financer de l’empresa.
- Llibres oficials de comptabilitat.
- Balanç de situació. Balanç de summes i saldos. Comptes anuals.
- Compte i Gestió de pèrdues i guanys. Situació econòmic–financera.
- Valoració d’empreses. Anàlisi de la gestió administrativa.
- Obertura i tancaments d’empreses. Gestions davant Organismes Públics.
- Anàlisi de balanços. Confecció d’estats financers. Anàlisi financera i de costos.
- Posada al dia de comptabilitats endarrerides.
- Legalització dels llibres oficials de comptabilitat.
- Preparació i dipòsit dels Comptes Anuals en el Registre Mercantil.
- Assessorament i formació al personal del seu departament comptable.
-
En Accés Consultors oferim un assessorament i atenció personalitzada i de qualitat, d’acrod a les últimes novetats del fisc i del mercat.
Podem oferir-li:
- Assessorament i gestió fiscal integral.
- Elaboració i presentació de l’Impost de Societats anual.
- Confecció i presentacions de declaracions d’impostos, resums anuals i declaracions informatives enfront de l’Agència Tributària.
- Planificació fiscal.
- Inspeccions i representacions fiscals.
- Sol·licitud d’ingressos indeguts.
- Declaracions Intrastat.
- Fraccionament i ajornaments de pagaments.
- Fiscalitat d’empreses Constructores i Immobiliàries.
- Fiscalitat de Fundacions i altres entitats no lucratives.
- Procediment de constrenyiment per deutes fiscals.
- Càlcul de declaracions de la renda de les persones físiques.
- Confecció i presentació de declaracions censals (altes, modificacions o cessament de les activitats dels nostres clients) davant l’Agència Tributaria.
- Anàlisi i revisió de la informació rebuda per la correcta presentació de les declaracions tributàries.
- Orientació i assessorament en referència al tipus de tributació més adequada així com la conveniència de modificar la forma jurídica de la seva empresa.
- Escrits, procediments, gestió i representació davant l’Agència Tributària enfront d’Inspeccions o recursos d’Hisenda.
-
Dret Mercantil:
- Constitució de societats mercantils: limitada, limitada laboral, professional, anònima i altres. Dissolució de societats.
- Canvi de domicili en S.A. / S.L. Augment i disminució de capital en S.A. / S.L.
- Modificació de l’objecte social en S.A. / S.L. Fusió, absorció i escissió de societats.
- Compra – Venda de participacions. Confecció de contractes d’arrendament.
- Escriptures públiques, liquidació i inscripció en R. mercantil.
- Certificats en organismes oficials. Tramitació d’expedients, recursos.
- Confecció d’actes de junta i traspàs al llibre d’actes. Memòria i Certificació d’acord de la Junta.
- Preparació i dipòsit dels Comptes Anuals en el Registre Mercantil.
Dret Civil:
- Família. Separacions i divorcis. Parelles de fet. Redacció de Convenis.
- Contractació Civil. Successions i Testaments.
- Arrendaments i Comunitat de Propietaris.
- Assessorament i defensa judicial en assumptes civils.
Dret Administratiu:
- Recursos administratius i contenciós-administratius.
- Reclamacions econòmic-administratives.
- Assessorament i defensa jurídica davant l’Administració.
- Reclamació de morosos.
- Servei d’assessorament legal, negociació extrajudicial i reclamació judicial d’impagats i morosos.
Comentaris
Encara no hi han comentaris.